Complimenten en klachten
Uw mening is belangrijk voor ons
We doen ons best om ons werk zo goed mogelijk te doen en streven ernaar om onze manier van werken steeds te verbeteren. Daarbij staat u als patiënt altijd centraal. Uw mening is daarom erg belangrijk. Heeft u een idee of suggestie om onze service en dienstverlening te verbeteren? We horen het graag van u.
Wat te doen bij een klacht?
Het is vervelend om te horen dat u een klacht heeft. We vinden het belangrijk dat u ons laat weten wanneer u niet tevreden bent. Neem contact op met een van onze medewerkers of de apotheker om de klacht te bespreken. We nemen iedere klacht serieus en zullen samen met u zoeken naar een oplossing.
Als u zich niet gehoord voelt of de klacht liever met een onafhankelijke partij wilt bespreken, kunt u de klachtenfunctionaris benaderen. Deze persoon zal altijd neutraal blijven en samen met u werken aan een oplossing. Mocht het niet lukken om tot een oplossing te komen met de apotheek en de klachtenfunctionaris, dan kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Openbare Apotheken, die een beslissing zal nemen.
Voor meer informatie over onze Klachtenregeling kunt u hier kijken.
Vragen of klachten over de rekening?
Als u vragen of klachten heeft over een zorgnota die u van uw zorgverzekeraar heeft ontvangen, kunt u terecht bij uw zorgverzekeraar. Dit geldt ook voor vragen over de kosten van farmaceutische zorg. De contactgegevens van uw zorgverzekeraar vindt u op de zorgnota of op uw polis blad.